9 Nisan 2008 Çarşamba

Şiirler

YARGILAMA
Tutkum sevmektir benim, düpedüz ve yalın
Sevmek, acısını ve sevincini insanların Yemin ederim, başka suçum yok, inanın
Demek sen insanları seviyorsun ha
Sanık! Kalk ayağa
Evet, şairim, şiir de yazıyorum, doğru
Vazgeçilmez tutkum, ödevim benim bu
Düşünmeye, yazmaya benim de hakkım yok mu?
Demek sen şiir de yazıyorsun ha
Sanık! Kalk ayağa
Yıkıldım, ezildim, acılar çektim gerçekten
Ne yaşamaktan korkum var, ne de ölmekten
Aydınlık yakın, ben umutluyum gelecekten
Demek sen hala yaşıyorsun ha
Sanık! Kalk ayağa
Seveceğim elbette, yazacağım, yaşayacağım
Ayağa kalktım sayın yargıç
Ve hep böyle ayakta kalacağım
Ü.Yaşar OĞUZCAN

ANLATAMIYORUM
Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Göz yaşlarıma, ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum
O.VeliKANIK

Hiç yorum yok:

Siteyi beğendiniz mi?